Dla kogo?

Mówi się, że ciekawość to pierwszy stopień do piekła, ale tak naprawdę to największa dziennikarska cnota. Uważa się też, że pomysłowość i kreatywność to dziś najważniejsze cechy na rynku pracy. Jeśli którąś z nich znajdujesz w sobie i chcesz ją rozwinąć, mamy dla Ciebie doskonały pomysł na to, jak to zrobić i nie zmarnować swojego talentu! Studiuj z nami na kierunku DZIENNIKARSTWO i KOMUNIKACJA SPOŁECZNA i zdobądź pierwsze szlify jako przyszły pracownik mediów, działów reklamy, promocji w urzędzie, małym przedsiębiorstwie albo w wielkim biznesie!

Dzięki temu kierunkowi:

  • poznasz zasady funkcjonowania współczesnych mediów i zrozumiesz reguły funkcjonowania redakcji dziennikarskich
  • dowiesz się czym jest etyka dziennikarska oraz jakie niebezpieczeństwa czyhają na ludzi „czwartej władzy”
  • poznasz meandry komunikacji międzyludzkiej
  • dowiesz się jak sprawnie przygotować reklamę czy kampanię promocyjną

Weź sprawy w swoje ręce i rozpocznij studia na kierunku DZIENNIKARSTWO i KOMUNIKACJA SPOŁECZNA. Sam zdecyduj, w czym chcesz się specjalizować:

  • dziennikarstwo
  • dziennikarstwo sportowe i zarządzanie w sporcie
  • marketing online
  • nowe media
  • reklama i promocja
  • zarządzanie komunikacją w biznesie

 OFICJALNI PARTNERZY SPECJALNOŚCI MARKETING ONLINE

 Agencje marketingowe i public relations:

logo plodni com1wizerunkowo1 2

Serwisy e-commerce:

Allegro2

Partnerzy poszczególnych przedmiotów i praktyk:

Crafton2  Sight2

Wybierz DZIENNIKARSTWO i KOMUNIKACJĘ SPOŁECZNĄ i dołącz do nas! Zostań członkiem społeczności akademickiej jednego z najlepszych Uniwersytetów w Polsce o blisko stuletniej historii. Dziś liczy się nie tylko wyższe wykształcenie, ale także to, gdzie uzyskałeś dyplom. Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to renomowana uczelnia, która łączy w sobie akademicką tradycję z nowoczesnymi metodami nauczania. Stawiamy na innowacyjne rozwiązania dydaktyczne, które w połączeniu z wiedzą ekspercką wykładowców, nowoczesnymi salami wykładowymi, własnymi studiami – telewizyjnym i radiowym oraz bogato wyposażonymi pracowniami komputerowymi pozwolą Ci ukończyć kierunek studiów umożliwiający zatrudnienie w branży medialnej, reklamowej oraz biznesie .

altLena Bretes-Dorożała 
Dyrektor TVP Poznań

Absolwenci Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej WNPiD UAM są od razu przygotowani do pracy. Zawdzięczają to świetnie wyposażonym pracowniom telewizyjnym i radiowym. Uniwersytet zadbał o komputery do montażu i kamery do nauki filmowania, profesjonalne studia telewizyjne i radiowe. Co więcej, zawodu dziennikarza studenci uczą się tu głównie od praktyków. Plan studiów pomaga także w rozwinięciu wiedzy ogólnej, potrzebnej później dziennikarzowi w pracy codziennej, jak np. zagadnień z prawa prasowego i prawa autorskiego, wiedzy ze stosunków międzynarodowych, znajomości postrzegania polityki w Polsce, wiedzy z historii mediów itd. Wydział przygotowuje więc nie tylko do praktykowania zawodu dziennikarza, ale też do pracy w mediach w charakterze specjalistów od reklamy, PR, marketingu i promocji.

WNPiD daje studentowi moc możliwości. Ważnym jest, by ten umiał to wykorzystać. Zawsze powtarzam, studia to nie tylko czas na zabawę. Studia to także czas na znalezienie sobie pracy, najlepiej w formie praktyk. Po studiach może być za późno, Wasi koledzy mogą Was wyprzedzić!



wyklady otwarte

Zaplecze dydaktyczne

pradownia komputerowastudio radiowestudio tvwypozyczalnia sprzetu

kongres ptks