Dla kogo?

Mówi się, że ciekawość to pierwszy stopień do piekła, ale tak naprawdę to największa dziennikarska cnota. Uważa się też, że pomysłowość i kreatywność to dziś najważniejsze cechy na rynku pracy. Jeśli którąś z nich znajdujesz w sobie i chcesz ją rozwinąć, mamy dla Ciebie doskonały pomysł na to, jak to zrobić i nie zmarnować swojego talentu! Studiuj z nami na kierunku DZIENNIKARSTWO i KOMUNIKACJA SPOŁECZNA i zdobądź pierwsze szlify jako przyszły pracownik mediów, działów reklamy, promocji w urzędzie, małym przedsiębiorstwie albo w wielkim biznesie!

Dzięki temu kierunkowi:

  • poznasz zasady funkcjonowania współczesnych mediów i zrozumiesz reguły funkcjonowania redakcji dziennikarskich
  • dowiesz się czym jest etyka dziennikarska oraz jakie niebezpieczeństwa czyhają na ludzi „czwartej władzy”
  • poznasz meandry komunikacji międzyludzkiej
  • dowiesz się jak sprawnie przygotować reklamę czy kampanię promocyjną

Weź sprawy w swoje ręce i rozpocznij studia na kierunku DZIENNIKARSTWO i KOMUNIKACJA SPOŁECZNA. Sam zdecyduj, w czym chcesz się specjalizować:

  • dziennikarstwo
  • dziennikarstwo sportowe i zarządzanie w sporcie
  • marketing online
  • nowe media
  • reklama i promocja
  • zarządzanie komunikacją w biznesie

 OFICJALNI PARTNERZY SPECJALNOŚCI MARKETING ONLINE

 Agencje marketingowe i public relations:

logo plodni com1wizerunkowo1 2

Serwisy e-commerce:

Allegro2

Partnerzy poszczególnych przedmiotów i praktyk:

Crafton2  Sight2

Wybierz DZIENNIKARSTWO i KOMUNIKACJĘ SPOŁECZNĄ i dołącz do nas! Zostań członkiem społeczności akademickiej jednego z najlepszych Uniwersytetów w Polsce o blisko stuletniej historii. Dziś liczy się nie tylko wyższe wykształcenie, ale także to, gdzie uzyskałeś dyplom. Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to renomowana uczelnia, która łączy w sobie akademicką tradycję z nowoczesnymi metodami nauczania. Stawiamy na innowacyjne rozwiązania dydaktyczne, które w połączeniu z wiedzą ekspercką wykładowców, nowoczesnymi salami wykładowymi, własnymi studiami – telewizyjnym i radiowym oraz bogato wyposażonymi pracowniami komputerowymi pozwolą Ci ukończyć kierunek studiów umożliwiający zatrudnienie w branży medialnej, reklamowej oraz biznesie .

altLena Bretes-Dorożała 
Dyrektor TVP Poznań

Absolwenci Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej WNPiD UAM są od razu przygotowani do pracy. Zawdzięczają to świetnie wyposażonym pracowniom telewizyjnym i radiowym. Uniwersytet zadbał o komputery do montażu i kamery do nauki filmowania, profesjonalne studia telewizyjne i radiowe. Co więcej, zawodu dziennikarza studenci uczą się tu głównie od praktyków. Plan studiów pomaga także w rozwinięciu wiedzy ogólnej, potrzebnej później dziennikarzowi w pracy codziennej, jak np. zagadnień z prawa prasowego i prawa autorskiego, wiedzy ze stosunków międzynarodowych, znajomości postrzegania polityki w Polsce, wiedzy z historii mediów itd. Wydział przygotowuje więc nie tylko do praktykowania zawodu dziennikarza, ale też do pracy w mediach w charakterze specjalistów od reklamy, PR, marketingu i promocji.

WNPiD daje studentowi moc możliwości. Ważnym jest, by ten umiał to wykorzystać. Zawsze powtarzam, studia to nie tylko czas na zabawę. Studia to także czas na znalezienie sobie pracy, najlepiej w formie praktyk. Po studiach może być za późno, Wasi koledzy mogą Was wyprzedzić!


wyklady otwarte

Poznaj naszych studentów

Zaplecze dydaktyczne

pradownia komputerowastudio radiowestudio tvwypozyczalnia sprzetu

Wideo

Dziennikarstwo
Media Relations
WNPiD
Dziekan zaprasza na studia!
Kulisy studiowania
LipDub UAM