Notice: Undefined offset: 38 in /home/wnpid/public_html/libraries/joomla/access/access.php on line 606 Notice: Trying to get property of non-object in /home/wnpid/public_html/libraries/joomla/access/access.php on line 606 Notice: Undefined offset: 38 in /home/wnpid/public_html/libraries/joomla/access/access.php on line 611 Notice: Trying to get property of non-object in /home/wnpid/public_html/libraries/joomla/access/access.php on line 611

Polityczny marketing permanentny, czyli kampania wyborcza na co dzień

Pragniemy uprzejmie zaprosić do udziału w konferencji naukowej: „Polityczny marketing permanentny, czyli kampania wyborcza na co dzień”. Konferencja odbędzie się w dniach 26 – 27 maja 2011 roku w Poznaniu na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza.

Miejscem obrad będzie Wydział Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM, Poznań, ul. Umultowska 89A Proponowane obszary dyskusji koncentrować się będą wokół następujących zagadnień:

Sesja plenarna

Płaszczyzny prowadzenia permanentnej kampanii politycznej
1.    Permanentna kampania – hiperaktywność partii czy zapotrzebowanie mediów?
2.    Bezpośrednia i pośrednia kampania permanentna – różne sposoby dotarcia
do wyborcy.
3.    Konferencje prasowe jako nowy środek marketingu permanentnego. Od informowania do perswadowania.

Panele tematyczne

Język polskiego dyskursu politycznego po 2001 roku
1.    Wzrost agresji w języku polityki. Przypadek Polski czy tendencja w komunikowaniu politycznym?
2.    Redefinicja pojęcia, redefinicja rzeczywistości – manipulacje w języku polityki.
3.    Język koalicji, język opozycji – różne sposoby postrzegania i opisywania świata
za pomocą języka.

Polityczni celebrities i ich rola w kształtowaniu wizerunku partii

1.    Infotainment jako nowy sposób komunikowania się ze społeczeństwem na co dzień.
2.    Błazen w partii – balast czy kampania permanentna.
3.    Z polityki do mediów, z mediów do polityki – kierunki migracji celebrities.
4.    Polityczny show jako nowoczesny przykład komunikowania politycznego.
5.    Pseudowydarzenia, czyli kampania zwracania uwagi.

Sondaże – informacja czy środek kreowania politycznego poparcia

1.    Wiarygodność sondaży agencji badań opinii publicznej w Polsce.
2.    „Gdyby wybory odbyły się dzisiaj…” – sondaże poparcia źródłem informacji, czy spekulacji?

Rola spin doctors w politycznej kampanii permanentnej – panel z udziałem praktyków marketingu politycznego

Nowoczesne środki kreowania wizerunku politycznego – panel studencki

Zgłoszenia udziału w konferencji (formularz zgłoszeniowy w załączniku) wraz z tytułem referatu oraz krótkim streszczeniem (do 500 znaków bez spacji), a także informacje dotyczące preferowanych warunków pobytu w Poznaniu (noclegi, posiłki) prosimy nadsyłać do 15 marca 2011 r. na adres: Wydział Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM, 61-614 Poznań, ul. Umultowska 89A z dopiskiem „Konferencja: Polityczny marketing permanentny” lub na adres mailowy: (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.).

Koszt udziału w konferencji wynosi 300 zł, w tym opłata konferencyjna, nocleg i wszystkie posiłki. Zaproponowane w poszczególnych panelach obszary zagadnień są jedynie wskazówką dla ewentualnych prelegentów, nie wyczerpują one tematyki, nie stanowią również gotowych tematów wystąpień. Potwierdzenie zakwalifikowania poszczególnych wystąpień wraz z programem konferencji zostanie przesłane uczestnikom do 15 kwietnia 2011 roku. Organizatorzy planują również wydanie publikacji związanej z tematyką poruszaną na Konferencji. Miejscem noclegowym będzie DS. „Jowita” (Poznań, ul. Zwierzyniecka 7, telefon: (0-61) 829-24-02, 829-25-00).

Opłaty konferencyjnej należy dokonać do 30 kwietnia 2011 roku na konto:
BZ WBK S.A. 77 1090 1362 0000 0000 3601 7903
subkonto wpłat nr 711 051, z dopiskiem: konferencja „Polityczny marketing permanentny”

Kierownik Naukowy Konferencji:
Prof. UAM dr hab. Piotr Pawełczyk – Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Sekretarze Konferencji:
Mgr Łukasz Scheffs – Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Mgr Jakub Jakubowski - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Załączniki:
Pobierz plik (marketing-permantentny-formularz-zgloszeniowy.doc)Formularz zgłoszeniowy[ ]34 kB

wyklady otwarte

prawa kolumna PFNiS 200x150

Wideo

Dziennikarstwo
Media Relations
WNPiD
Dziekan zaprasza na studia!
Kulisy studiowania
LipDub UAM

 

Połączenie z siecią WiFi

Na tym portalu stosowane są pliki "cookies" zgodnie z Polityką prywatności Czytaj więcej…

Zrozumiałem