MgrMaciej Świstoń

Uhonorowany medalem absolwent kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna na WNPID. Naukowo związany z kulturą popularną, nowymi mediami, technologią i serialami paradokumentalnymi. Członek Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej. Zawodowo związany z marketingiem, filmem, fotografią i branżą finansową oraz IT.

Ambasador ogólnopolskiego portalu zrzeszającego doktorantów - eDoktorant. Aktywnie współpracuje z organizacjami doktoranckimi, studenckimi i uniwersyteckimi. Członek honorowy - między innymi - Koła Zawodów Telewizyjnych i Filmowych oraz Kuriera Akademickiego, opiekun merytoryczny Studenckiej Agencji Fotograficznej oraz członek redakcji doktoranckiego pisma "Refleksje". Uczestnik konferencji naukowych dotykających problematyki mediów, internetu oraz kultury popularnej. Współrealizator wielu materiałów filmowych promujących Wydział Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM. Regularny stypendysta stypendium Rektora UAM.

Członek zespołu realizującego projekt naukowy pod kierownictwem prof. UAM dr hab. Doroty Piontek - "Przekazy medialne w czasie pandemii COVID-19 jako predyktor dezinformacji i strachu społecznego". Jest to projekt dofinansowany w ramach konkursu ogłoszonego przez Rektora UAM na badania związane z COVDI-19

  • Komunikowanie polityczne
  • Kultura popularna
  • Komunikowanie masowe, marketing, reklama
  • Nowe media i nowe technologie
  • Bezpieczeństwo oraz wykorzystanie danych
  • Facebook i reklama polityczna - teoretyczne i praktyczne aspekty targetowania w: (red.) Marek Sokołowski "Przekonać, pozyskać, skłonić. Re-wizje. Teoretyczne i praktyczne aspekty propagandy", 2020, Wydawnictwo Adam Marszałek.
  • Paradokument jako potencjalne narzędzie narzucania ideologii lub zmiany postaw – badanie obrazu młodych ludzi w serialach „Szkoła” i „19+” w: (red.) Filip Biały, Jakub Jakubowski "Kultura popularna i ideologia Polityczne interpretacje rozrywki i sztuki", 2020, Wydawnictwo Naukowe Wydziału Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Poznań 2020.
  • Reklama w Internecie
  • Reklama Internetowa (działania płatne oraz o charakterze organicznym)
  • Technologie Informacyjne
  • Fotografia
  • Projektowanie Stron WWW

Medal Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu za osiągnięcia naukowe i artystyczne dla Absolwentów.

  • fotografia,
  • film,
  • strony www,
  • marketing,
  • reklama w internecie,
  • nowe technologie,
  • programowanie,
  • ai,
  • cyberbezpieczeństwo.