PhD studentMichał Mijalski

Publications

  1. M. Mijalski, Piłka nożna jako narzędzie aktywizacji i integracji grup wykluczonych społecznie [w:] „Innowacyjne formy przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu. Ekonomia społeczna w praktyce”, K. Hajder, A. Stelmach [red.], Poznań 2019, ISBN 978-83-65817-62-4.
  2. M. Mijalski, Lech Wałęsa or TW Bolek? Hero or traitor? Analysis of the media discourse after disclosure Agent Bolek’s files by General Czesław Kiszczak’s wife [w:] „Refleksje”, nr 18, jesień-zima 2018, Poznań 2018, ISSN 2081-8270.
  3. R. Prachnio, M. Mijalski, Zagrajmy w publicystykę – jak telewizja grywalizowała kampanię prezydencką 2015? [w:] „Gry w komunikacji”, T. Gackowski, K. Brylska [red.], Warszawa 2016, ISBN 978-83-7545-715-5.
  4. Współautor publikacji „Polacy o konflikcie na Ukrainie – sondaż LBM UW” zamieszczonej na recenzowanym naukowo portalu medioznawca.com, Warszawa 2017, ISBN 978-83-944298-1-2.
  5. „Monitoring wyborczy telewizyjnych audycji publicystycznych. Wybory do Parlamentu Europejskiego 2014. Raport Podsumowujący”, Warszawa 2014;
  6. „Od ucieczki Wiktora Janukowycza do aneksji Krymu przez Federację Rosyjską. Wydarzenia na Krymie w polskich gazetach i czasopismach w lutym i marcu 2014 roku”, raport recenzowany naukowo, Warszawa 2015;
  7. „Monitoring wyborczy telewizyjnych programów publicystycznych. Wybory prezydenckie 2015. Raport podsumowujący. Programy ogólnopolskie, I tura”, Warszawa 2015;
  8. „Monitoring wyborczy telewizyjnych programów publicystycznych. Wybory prezydenckie 2015. Raport podsumowujący. Programy ogólnopolskie, II tura”, Warszawa 2015;
  9. „Monitoring wyborczy telewizyjnych serwisów informacyjnych. Wybory prezydenckie 2015. Raport podsumowujący. Programy ogólnopolskie, I tura”, Warszawa 2015;
  10. „Monitoring wyborczy telewizyjnych serwisów informacyjnych. Wybory prezydenckie 2015. Raport podsumowujący. Programy ogólnopolskie, II tura”, Warszawa 2015;
  11. „Monitoring wyborczy telewizyjnych serwisów informacyjnych. Wybory do Parlamentu RP 2015. Raport podsumowujący. Telewizje ogólnopolskie”, Warszawa 2015;
  12. „Monitoring wyborczy telewizyjnych audycji publicystycznych. Wybory parlamentarne 2015. Raport podsumowujący. Telewizje ogólnopolskie”, Warszawa 2015.