university professorMarcin Piechocki

Publications

  • Piechocki M., Wyszyński J., (2020), Indicators of Populist Discourse in News Tickers on Wiadomości TVP1, [w:] Populist Discourse in the Polish Media, Poznań.
  • Piechocki M., (2018), Świat przedstawiony. Sposoby kreowania rzeczywistości społeczno-politycznej w portalu Fronda, Wydawnictwo Naukowe UAM, Poznań.
  • Piechocki M., Wyszyński J., (2018), The image of Russia in the Wiadomości news service of Polish National Television in 2017, [w:] „PolitBook” 4/2018, ISSN 2227-1538, eISSN 2307-4590.
  • Piechocki M., (2017), Die polnischen Medien angesichts der Flüchtlingskrise, [w:] Migrationspolitik in der europäischen Flüchtlingskrise. Herausforderungen und Lösungsansätze in eutschland und Polen, J. Franzke, B. Koszel, A. Sakson (Hrsg.), Potsdam.
  • Fojutowski Ł., Piechocki M., (2017), Consumer Social Responsibility: A Myth or a New Challenge for Strategic Performance Management?, [w:] Strategic Performance Management: New Concepts and Contemporary Trends, M. Jabłoński (edited), New York.
  • Piechocki M., (2016), Germany and Russia in the Polish presidential election campaign in 2015, The European Union and Russia. Causes of the Crisis and Potential for Cooperation, J. Franzke / B. Koszel / A. Kinyakin (Eds.), Potsdam.