PhDMałgorzata Tadeusz-Ciesielczyk

Publications

  1. Tadeusz-Ciesielczyk, M. Jak mówić w mediach by być zrozumianym, w: Drożdż M., (red.) ks. M. Drożdż, 2015.
  2. Tadeusz-Ciesielczyk, M. Kultura żywego słowa w instytucjach medialnych: diagnoza poziomu świadomości językowej dziennikarzy, Res Rhetorica 2016(03).
  3. Tadeusz-Ciesielczyk, M. Aspekty werbalnej i niewerbalnej interakcji w debacie pomiędzy Ewą Kopacz a Beatą Szydło przed wyborami parlamentarnymi w 2015 roku, Res Rhetorica, 2017(01).
  4. Piontek D., Tadeusz-Ciesielczyk M. Nonverbal components of populist style of political communication. A study on televised presidential debates in Poland, Central European Journal of Communication, 2019(2): 150-168.
  5. Piontek D., Tadeusz-Ciesielczyk, M. Mediatization of politics and populization of political communication, w: Gergő H., Impre M., (red.) Communicative Space – Political Space, Szeged 2020 (161-169).
  6. Piontek D., Tadeusz-Ciesielczyk M. Journalistic political discourse: journalists as sources of populist messages, w: A. Stępińska (red.) Populist Discourse in the Polish Media, Poznań 2020, Wyd. WNPiD.