PhDAleksandra Kaniewska-Sęba

logo_UAMgoogle_scholar_logo

Publications

  • Kaniewska-Sęba A. (2018), Planowanie eksperymentów z wieloma zmiennymi w badaniach komunikacji marketingowej – ujęcie metodologiczne z przykładami zastosowań, Wydawnictwo Naukowe Wydziału Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Poznań.
  • Kaniewska-Sęba A., Leszczyński G. (2018), Pomiar marketingu i sprzedaży business-to-business, Wydawnictwo Nieoczywiste, Warszawa.
  • Kaniewska-Sęba A., Leszczyński G., Pilarczyk B. (2006), Badania marketingowe na rynku business-to-business, Oficyna Ekonomiczna, Kraków.
  • Kaniewska-Sęba A. (2020), Studenci jako uczestnicy badań konsumenckich, „Wiadomości Statystyczne”, nr 5, s. 45-65.
  • Kaniewska-Sęba A. (2018), Wykorzystanie narzędzi marketingu mobilnego w komunikacji z klientami – przykłady z rynku produktów spożywczych, „Handel Wewnętrzny”, nr 2, s. 235-245.
  • Kaniewska-Sęba A. (2017), Personalizacja komunikacji marketingowej online – dopasowanie przekazu do oczekiwań klienta czy naruszenie jego prywatności?, „Przedsiębiorczość i Zarządzanie”, tom XVIII, zeszyt 4, część 2, (tytuł numeru: Agile Commerce – technologie przyszłości, red. K. Kolasińska-Morawska, P. Morawski), http://piz.san.edu.pl/docs/e-XVIII-4-2.pdf, s. 211-225.
  • Kaniewska-Sęba A., Pająk-Patkowska B. (2017), Negative recommendation in social media – theoretical approach and case studies, „Przegląd Politologiczny”, nr 3, s. 45-60.
  • Kaniewska-Sęba A. (2016), Skale do pomiaru postaw stosowane w badaniach wizerunku polityka, “Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu", nr 460 (tytuł numeru: Badania marketingowe a potrzeby informacyjne podmiotów decyzyjnych na współczesnym rynku, red. K. Mazurek-Łopacińska, M. Sobocińska), s. 267-276.
  • Kaniewska-Sęba A. (2016), Polscy seniorzy - wyzwanie dla marketingu w XXI wieku, „Środkowoeuropejskie Studia Polityczne”, nr 4, s. 145-158.
  • Kaniewska-Sęba A. (2014), The rules of the creation and examples of the application of fractional experiments in assessing the effectiveness of marketing communication, "Public Policy and Economic Development", Issue 1 (5), s. 101-112.
  • Kaniewska-Sęba A., Stefańska M. (2015), Społeczna odpowiedzialność biznesu a marketing społecznie zaangażowany, w: Kampanie społeczne jako forma socjotechniki, red. P. Pawełczyk, Oficyna Wolters Kluwer business, Warszawa, s. 113-131.
  • Nestorowicz R., Kaniewska-Sęba A. (2014), Zastosowanie CETSCALE do pomiaru etnocentryzmu konsumenckiego na rynku produktów żywnościowych w Polsce, „Marketing i Rynek”, nr 6 (CD), s. 501-517.
  • Kaniewska-Sęba A., Pilarczyk B. (2014), Negative Effects of Personalization in Direct Marketing, “International Journal of Arts and Sciences”, Vol. 7 No. 2 (CD), s. 89-98.
  • Rogala A., Kaniewska-Sęba A. (2013), Internal communication as a marketing communication tool, w: 13th International Marketing Trends Conference, red. J.C. Andreani I U. Collesei, ESCP-AEP European School of Management, Paryż, http://archives.marketing-trends-congress.com/2013/pages/PDF/834.pdf, 21 s.