Wykaz zagadnień - Nowe media w komunikacji

  1. Zalety i wady komunikacji zapośredniczonej nowymi technologiami w porównaniu z komunikacją bezpośrednią.
  2. Rodzaje treści w sieci i narzędzia do ich tworzenia.
  3. Fenomen influencerów.
  4. Skuteczna komunikacja w grupie.
  5. Reagowanie w sytuacjach kryzysowych w social mediach na wybranym przykładzie (case study).
  6. Publikowanie zdjęć z wizerunkami osób prywatnych i „publicznych” w internecie.
  7. Zasady publikowania zdjęć z wizerunkami osób prywatnych i „publicznych” w internecie.
  8. Czy powielanie memów jest legalne? Na czym polega ta inernetowa forma komunikacji?
  9. W jaki sposób odbiorca może wpływać na to, co pojawia się w mediach?
  10. Jak możemy chronić swoje dane w sieci?
  11. Czym różni się dziennikarz mediów tradycyjnych od dziennikarza pracującego w nowych mediach?
  12. Jak radzić sobie z hejtem w sieci? Czy i jak reagować?
  13. Jak można wykorzystać media społecznościowe w biznesie?
  14. Granice wolności słowa w internecie.
  15. Rynek mediów społecznościowych w Polsce i na świecie – liczba odbiorców i zasięgi poszczególnych platform.
  16. Problem dezinformacji w internecie (Fake newsdeepfake).