Wykaz zagadnień - Nowe media w komunikacji
- Zalety i wady komunikacji zapośredniczonej nowymi technologiami w porównaniu z komunikacją bezpośrednią.
- Rodzaje treści w sieci i narzędzia do ich tworzenia.
- Fenomen influencerów.
- Skuteczna komunikacja w grupie.
- Reagowanie w sytuacjach kryzysowych w social mediach na wybranym przykładzie (case study).
- Publikowanie zdjęć z wizerunkami osób prywatnych i „publicznych” w internecie.
- Zasady publikowania zdjęć z wizerunkami osób prywatnych i „publicznych” w internecie.
- Czy powielanie memów jest legalne? Na czym polega ta inernetowa forma komunikacji?
- W jaki sposób odbiorca może wpływać na to, co pojawia się w mediach?
- Jak możemy chronić swoje dane w sieci?
- Czym różni się dziennikarz mediów tradycyjnych od dziennikarza pracującego w nowych mediach?
- Jak radzić sobie z hejtem w sieci? Czy i jak reagować?
- Jak można wykorzystać media społecznościowe w biznesie?
- Granice wolności słowa w internecie.
- Rynek mediów społecznościowych w Polsce i na świecie – liczba odbiorców i zasięgi poszczególnych platform.
- Problem dezinformacji w internecie (Fake news, deepfake).