W tym semestrze mamy przyjemność zaprezentować szóstą edycję projektu stażowego Brains Attack SXO Challenge, w ramach którego odbędzie się pięć spotkań warsztatowych o tematyce marketingo-wej. Uczestnicy będą mieć na nich możliwość poszerzenia swojej wiedzy z następujących dziedzin:
- e-commerce,
- content marketing,
- SEO copywriting,
- strategia marketingowa.
Zostaną również wdrożeni w temat praktycznego wykorzystania narzędzi SEO.
Zajęcia przybiorą formę konkursu, w którym zwycięzcy za najlepiej wykonane zadania będą mogli od-być płatny staż w jednej ze spółek Grupa iCEA.
Do wzięcia udziału w projekcie wymagany jest status studenta (studia stacjonarne, niestacjonarne, licencjackie, magisterskie). VI edycja Brains Attack została stworzona z myślą o tych, którzy uczęsz-czają na specjalizację marketing online oraz na takie kierunki jak nowe media w komunikacji czy dziennikarstwo i komunikacja społeczna, ale nie jest to koniecznym warunkiem do wzięcia udziału w projekcie.
Zachęcamy również do zaangażowania znajomych, ponieważ zlecane zadania będą wykonywane w grupach dwu- i trzyosobowych. Po zgłoszeniu swojego zespołu i aktywnym udziale w konkurencjach uczestnicy zostaną zaproszeni na finał zorganizowany w formie Dragons Den. Zaprezentują tam swoje plany na działania marketingowe dla wybranego środowiska biznesowego, spośród których zostanie wyłoniony zwycięski projekt.
Zgłoszenia przyjmowane są pod: https://brainsattack.pl