Data wydarzenia: -

Interdyscyplinarne Seminarium Naukowe Poświęcone Badaniom Mediów Społecznościowych

Plakat seminarium

W programie wykłady, warsztat oraz konsultacje obejmujące:

  • ­­Projektowanie badań z zastosowaniem mediów społecznościowych
  • Bazy danych i narzędzia do badań social media, platform online i sieci społecznościowych
  • Aspekty praktyczne badania social media tj. zakres i termin badań, wybór narzędzia, bazy danych, zmienne
  • Metodologia badań mediów społecznościowych: zrozumienie aspektów mix methodology, czyli badań mieszanych
  • Badanie wzmianek o markach i tematach w Internecie
  • Badanie dyskursu w mediach społecznościowych - monitoring wizerunku, marki, tematu i sentymentu
  • Obserwacja i pomiar trendu
  • Analiza danych, zmienne i przygotowanie raportów
  • Używanie danych w zarządzaniu mediami społecznościowymi i wizerunkiem na platformach społecznościowych

z udziałem prof. Emilia Smolak-Lozano (UNIVERSIDAD DE MALAGA) i Brand24.

Kontakt: marwod@amu.edu.pl, 61 8292392