Data wydarzenia: -

Wykład: Czy widzisz siebie w reklamie?

Statystyczny Kowalski dziennie otrzymuje blisko 5000 komunikatów reklamowych. Jego uwagę zwróci co najwyżej 250 reklam, z czego do jego świadomości przedostanie się zaledwie 50.

Co ważne, w obliczu takiej ilości informacji to właśnie komunikaty emocjonalne potrafią pozostać z nami na dłużej. W ostatnim czasie pojawia się także coraz więcej przekazów reklamowych nawiązujących do sytuacji politycznej i problemów społecznych.

Coraz częściej oczekujemy od marek pokazania nam tego, co nam bliskie. Szukamy pocieszenia w tym co jest lokalnie i globalnie aktualne, na czasie; co jest istotne teraz. Chcemy widzieć odzwierciedlenie naszego życia a nie idealny świat, który nie istnieje.

Jakie więc powinny być reklamy? Którą drogą iść? O drodze, jaką przemierza (dobra) kampania reklamowa od klienta przez kolejne działy agencji opowie Joanna Uniwersal - Strategy Director w agencji Ogilvy Warszawa. Ogilvy to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek w świecie reklamy. Z 125 biurami na całym świecie jest jedną z najczęściej nagradzanych sieciowych agencji reklamowych.

Wykład odbędzie się w ramach przeglądu See&Say.
See&Say: Makers Day to szansa dla początkujących i nieprofesjonalistów, by zdobyć pracę lub dostać się na staż w wybranym segmencie branży takim jak reklama, marketing, PR, event czy produkcja. To także certyfikowane warsztaty, spotkania i konsultacje z najlepszymi ekspertami z w tych obszarach.