Data publikacji w serwisie:

Poznaliśmy zwycięzców VI edycji Brains Attack

Z początkiem czerwca, podczas konferencji Brains Attack: Go with the flow, poznaliśmy zwycięzców szóstej odsłony konkursu Brains Attack. Projekt ten powrócił po dwóch latach przerwy, a fundatorem staży i współorganizatorem tegorocznej edycji była Grupa iCEA. Organizację wydarzenia  wspierała także Studencka Agencja Marketingowa.

W tym roku, zdaniem jury, najlepszy projekt przygotowali Michał Michalak i Mateusz Sosnowski.

Na pomysł sklepu pitchperfect.pl wpadliśmy z racji wspólnego zamiłowania do tworzenia muzyki, a co za tym idzie znajomości branży i potrzeb klienteli. Założeniem sklepu jest oferowanie kompletnego zestawu produktów, który mógłby być potrzebny zarówno doświadczonym producentom muzycznym czy realizatorom dźwięku, ale także zupełnym amatorom zabawy z dźwiękiem, którzy nie mają zielonego pojęcia jak wejść w ten świat. W strategii marketingowej postawiliśmy przede wszystkim na rozwinięty i wielopoziomowy system komunikacji z klientem, co ułatwia kreowanie wizerunku marki jako wszechwiedzącego eksperta, który chętnie dzieli się wiedzą. Ponadto największymi wadami konkurencji jest właśnie komunikacja (zwłaszcza indywidualne podejście do klienta), a także źle skonstruowane strony, tym samym dając nam szerokie pole do popisu pod względem poprawy błędów. Na warsztatach dowiedzieliśmy się wiele na temat SXO, ale także narzędzi, które wykorzystywane są przez profesjonalistów. Pozwoliło nam to przekuć zdobytą wiedzę na projekt, który naszym zdaniem ma realne szanse stać się dobrze funkcjonującym sklepem, co doceniła także komisja Brains Attack. Mamy dużo zapału do kontynuowania przygody z SEO, dlatego będziemy ciągle rozwijać nasze umiejętności oraz zgłębiać tajniki marketingu.

Serdecznie gratulujemy!