Już w lutym przyszłego roku ruszy roczny kurs Digital Marketing, w programie którego znajdą się: testowanie programów pozwalających na analizę danych (wyszukiwarki, social media), zarządzanie projektem, sklepem internetowym, bazami klientów, tworzenie stron www czy projektów graficznych. Zajęcia prowadzone będą przez kadrę doświadczonych profesjonalistów w nowoczesnym laboratorium komputerowym na poznańskim UAM.
Studia są skierowane do wszystkich, którzy chcieliby uzupełnić swoją wiedzę z obszaru narzędzi digital. Zapraszamy więc osoby, które posiadają ogólną wiedzę na temat marketingu w sieci, ale chcą być na bieżąco i dostosowywać swoje umiejętności do zmieniającego się dynamicznie rynku.
STUDIA SĄ SKIEROWANE DO:
- absolwentów studiów w zakresie marketingu, PR, studiów humanistycznych, społecznych;
- specjalistów ds. marketingu;
- kadry zarządzającej średniego szczebla;
- właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw;
- pracowników agencji marketingowych i interaktywnych.