Opłaty za studia niestacjonarne mogą być wnoszone w formie opłaty semestralnej lub w formie opłaty ratalnej. Sposób wnoszenia opłat wybiera Student, według własnego uznania.
1. Opłatę semestralną Student wnosi w terminie:
- do 15 października każdego roku akademickiego za semestr zimowy;
- do 15 lutego każdego roku akademickiego za semestr letni;
2. Opłatę ratalną Student wnosi w następujący sposób:
- W semestrze zimowym każdego roku akademickiego:
- I rata do 15 października, w wysokości 1/4 opłaty za studia należnej za dany semestr;
- II rata do 15 listopada, w wysokości 1/4 opłaty za studia należnej za dany semestr;
- III rata do 15 grudnia, w wysokości 1/4 opłaty za studia należnej za dany semestr;
- IV rata do 15 stycznia, w wysokości 1/4 opłaty za studia należnej za dany semestr.
- W semestrze letnim każdego roku akademickiego:
- V rata do 15 lutego, w wysokości 1/4 opłaty za studia należnej za dany semestr;
- VI rata do 15 marca, w wysokości 1/4 opłaty za studia należnej za dany semestr;
- VII rata do 15 kwietnia, w wysokości 1/4 opłaty za studia należnej za dany semestr;
- VIII rata do 15 maja, w wysokości 1/4 opłaty za studia należnej za dany semestr.
W przypadku, gdy pierwsze zajęcia w semestrze zimowym I roku studiów odbywają się w dniu 15 października albo po 15 października, termin wniesienia I raty opłaty za semestr zimowy wydłuża się do 31 października.