Zmiana danych w MS Teams
- Student kontaktuje się z prodziekanem ds. studenckich (składa prośbę o korekty związane z imieniem i nazwiskiem),
- Prodziekan ds. studenckich przesyła potwierdzenie prośby studenta do Centrum Wsparcia Kształcenia (mail: msobczak@amu.edu.pl),
- Centrum Wsparcia Kształcenia zleca korektę danych w zakresie wybranych systemów informatycznych do Centrum Informatycznego,
- Po dokonaniu zmian Centrum Wsparcia Kształcenia informuje koordynatora właściwego BOS.
Należy pamiętać, że korekta dotyczy wyłącznie systemów z widocznymi na zewnątrz danymi (Teams, adres e-mail) - nie ma obecnie możliwości korekty danych w usosie (do czasu decyzji sądu w konsekwencji której następuje korekta imienia).
Wszelkie wydruki (decyzje, zaświadczenia, itp.) pozostają bez zmian – drukuje się imię i nazwisko zgodne z metryką urodzenia studenta.
Do systemu POLon będą raportowane niezmienione dane studenta – zgodne z metryką urodzenia.
UWAGA:
- Konieczna jest dyskrecja pracowników BOS – za odpowiednie przeszkolenie pracowników BOS w tym zakresie odpowiedzialność bierze Centrum Wsparcia Kształcenia.
- Konieczna jest dyskrecja nauczycieli akademickich – nie powinno się publicznie (na forum grupy) wyjaśniać ewentualnych niezgodności danych w Teams i USOS – w tym zakresie informacje pracownikom dydaktycznym powinni przekazać dziekani.
- O zmianę danych występować mogą jedynie osoby, które poświadczą odpowiednie dokumenty.